Reklamace

REKLAMACE

       V nabídce najdete reklamační formulář (na konci této stránky klikněte na Reklamační formulář)  možnost vyplnění, uložení (PC).

Před vyplněním je potřeba vlevo nahoře v souboru kliknout na ikonu povolit úpravy, vyplnit, uložit

         a zaslat na emailovou adresu společnosti info@termobazeny.cz.

1.Přijetí reklamace

Obratem Vás informujeme o přijetí oznámení reklamace emailem.

Na reklamaci máme maximálně 30 kalendářních dní na vyřízení, budeme se však snažit reklamaci vyřídit bez

zbytečného odkladu.

 

2.Doprava

V případě potřeby přepravy zboží i BBP k posouzení vady či opravě.

Pro plachtu si pošleme sběrnou službu TOPTRANS prosíme o součinnost připravit plachtu k přepravě.

Zásilka musí být vhodně zabalena, aby nedošlo k poškození při přepravě.

Roli zabalte do pevné fólie (ne stahovací fólie, ta se hned protrhne) a stáhněte lepící páskou, oba dva konce role navíc zabalte do dalších vrstev pevné fólie nebo textilie a stáhněte lepící páskou (možno použít fólii obalenou námi v předešlém dodání).

   x Zásilkovou službou – pro bezproblémové vyřízení reklamace doporučujeme označit zásilku /REKLAMACE/.

 V případě nevyužití našeho reklamačního protokolu doplnit zásilku kopií faktury za zboží o nákupu nebo zakázkového listu. Stručným popisem závady + fotodokumentaci a poskytnutí kontaktních údajů.

     x Osobně – pro bezproblémové vyřízení reklamace doporučujeme předem si telefonicky  domluvit schůzku, přinést s sebou kopii faktury za zboží o nákupu nebo zakázkový list.

 

 

3.Převzetí reklamace, případná oprava, ukončení reklamačního řízení

Vyjádření a rozhodnutí k reklamaci zašleme na Vámi udaný e-mail. Maximálně do 30 kalendářních dní. 

x Zásilkovou službou – vyřízená reklamace bude neprodleně odeslána přepravní společností na uvedenou dodací adresu s potřebnými údaji a informacemi o převzetí zásilky.

x Osobně – při přijetí reklamace byl vystaven reklamační protokol, který slouží jako doklad pro převzetí reklamace a na jejím základě bude výrobek předán.

Pakliže by nemohla být reklamace uznána, náklady na přepravu zboží bude hrazeno spotřebitelem formou dobírky. Následně bude vystavena faktura a zaslána emailem spotřebiteli.

 

Reklamační formulář

TOPlist